Thursday 15 December 2011

die boleh nape aku x boleh?

Lately byk dgr gudnews dr kwn2 & sepupu sepapat yg dah peknen.Bile dah dgr gudnews tu mule lah jeles x tentu pasal, terus gedik2 poyo2 berangan bile lah aku plak nk peknen.Ape kene lah ngan aku.Nape mesti wujud perasaan tu, aku tgk bini kwn2 laki aku yg x peknen lg pon, relax je x mcm aku yg gelabah semacam ni.Haishh malu dgn diri sndiri, nape aku susah sgt nk "conceive".Dorg senang je peknen, nape aku susah, nape aku yg lambat,..Bile jumpe org, org sibuk tanye bile nk ade bby, rase nak menjerit je.Bukan aku x nak lah, allah yg belum nak bg lg "rezeki" tu kt aku.Taw lah ko tu subur, boleh beranak tiap2 tahun.Tapi ko msti jeles ngan aku lak, klu aku gi honeymoon ngan laki aku berdua je, ko lak kene dok umah jage anak2.Ko dah x leh nk berdua2 ngan laki ko kan,mklumlah dah ade anak.So, puas hati kan.Jgn nak berlagak sgt yg ko tu subur sgt yer, satu hari klu tuhan tu tarik balik nikmat ko tu, haa time tu baru ko melopong tgk aku lak yg anak dah berderet2, comel2 lak tu.Heheheh...Bkn niat nak menjatuhkan sape2, thats why aku x mention name sape2 pun kt sini.Aku just nk luah kan ape yg terpendam, bkn berdendam.Tp fahamilah hati kami yg sdg berusaha nak peknen ni.Bkn kami yg sengaja melengah2kan mase utk dpt bby, tp percaya lah belum rezeki kami lg.Dalam hati ni menangis setiap hari, sorg pon xtaw.Yg taw nak hina org, rendah2 kan org, Excuse me, x bermakna lmbat dpt anak tu mandul yer..Tolong lah jgn gune istilah tu kat golongan seperti kami ni.

No comments:

Post a Comment